~ SING'A'SONG ~

Saturday, August 28, 2010

~ YOU GO

Jumaat 27/10/2010 bersamaan malam 17 ramadhan, awan kelabu berarak pilu tiada bintang dan bulan yang kelihatan hujan turun dengan renyai2 seolah mengerti bahawa khabar jawapan yang diberikan tidak seperti yang digambarkan. Setelah selesai bertarawikh aku dikejutkan dengan satu message daripada mu, bahawa die akan mmberi kptsn berkaitan dengan hubungan ini, ku sbnrnye sudah menduga jwpn yg diberikan bahawa dia memilih utk tidak meneruskan hubungan ini................satu keputusan jujur darinya membuatkan aku redha menerima dengan hati yang terbuka, tp yang pasti alasannya satu `tak nak kecewa' perasaan takut kecewa kuat menguasai dirinya. Mungkin juga sbb aku memilihnya terlalu awl sdgkan dia masih ade 2 thn, so tulah sbbnye dia xberani tuk teruskan hbgn ni, minta maaf sangat2.

Apepun, terima kasih atas segalanya, kerana menyukai n menyanyangiku walaupun dlm hbgn yg singkat. Tapi ianya tidak berakhir disini krn kami masih boleh berkawan, tidak sama skali bermusuhan........dalam hati ada sedikit tangis.

Akhir kata : I always love n miss our memories. Always love u really2 love u. u lways in my heart

1 comment:

  1. sabar erk :-)) masih ada peluang ngn si dia tu..cma tnggu masa je..sya pasti si dia sgt cintakan kamu...semoga bahagia k my fren :-))

    ReplyDelete